top of page

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Twitter Clean Grey

去 HeSheEat 皆因喜歡 Souffle

甜品呢家野真係好個人口味,對於歐美人仕,相信大部份都會覺得香港甜品好淡,而我就同大部份香港人一樣接受唔到太甜。以前英國同事每年到香港必然送一大盒朱古力,結果係一開盒個個都要賞面食一粒,之後嗰盒朱古力嘅命運就......

亦因為口味問題,我好少相信網站食評,我始終覺得要親自試。有線電視飲食節目介紹下,發現有我喜歡嘅 souffle (香港唔多見),所以約埋朋友貓奴去試試。

店舖裝飾有格調,情侶拍拖都幾有氣氛,如果點 souffle 的話製作需時唔會好快食完要走。HeSheEat 主打意大利及法國甜,Pana Cotta, Crepe Suzette, Souffle, Mille-feuille & etc.

個人對 Souffle & Cheesecake 有興趣,而貓奴朋友就點咗 Mille-feuille。Souffle 做得非常好,好直咁升起,入口即溶,所以唔駛3分鐘,就一陣風咁比我 K.O.咗,至於個 Cheesecake,可能因為我喜歡重芝士口味,所以略厭味道淡,不過 cake texture 係唔錯嘅。朋友點嘅拿破崙/法式千層酥,可能唔少人會覺得咁少料但係收咁貴。其實我覺得 Mille-feuille 主角唔係 custard cream,應該係嗰啲酥餅,HeSheEat 嘅油皮的確做得好好,每一層都好平均,好鬆脆,唔會 "岩岩參參",收得貴都合理,你估旺角舖租平咩 ?!!!

有時間的話,我會再來這裡試試 Crepe Suzette。

bottom of page