top of page

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Twitter Clean Grey

自製鹹爆谷...不再局限牛油味

鍾意食爆谷嘅我,向來都偏愛鹹味多過甜味,因為甜味好快會覺得好飽。不過,香港唔多地方有鹹爆谷賣。上年發現 IFC 嘅 Garrette Popcorn,除咗有我至愛嘅芝士味,仲要佢粒粒爆谷都爆得好靚,所以每次去中上環,必定要去 IFC 入貨。有時會買 Chicago Mix (芝士 + 焦糖)。

可惜,一般唔放得太耐,通常放到一星期左右,否則會變軟。為食嘅我就惟有四出去搵下有咩方法,自己動手整鹹爆谷。

IMAG1534.jpg

最近喺 759 阿信屋發現有 Microwave popcorn,呢類 popcorn 好多supermarket 都會買到,但係絕對唔夠重口味。可以點解決呢 ?!!

IMAG1529.jpg

就係無意中喺 UA 戲院搵到寶...Kernel Season's...爆谷調味 (以前UA係一大樽任落唔嬲,可惜而家無咗呢隻調味了)。我喺香港搵咗好耐都搵唔到,最後要屈服比好貴運費喺 EBAY 買。

呢個牌子其實有十多款味,有甜有鹹,我就買咗4款唔同嘅芝士味。雖然至係調味粉,唔及 Garrette Popcorn 嘅咁好味,不過,從今開始我就可以隨時自製鹹味爆谷,要幾重口味都得。重可以整 SHAKE SHAKE 薯條,唔駛等 McDonald 一年得嗰一次嘅嗰包少少味粉。

IMAG1535.jpg

bottom of page